fredag 20. mars 2009

Endelig får dyrene og litt rettigheter


Man kan lese i vg i dag om to amerikanere på 17 og 18 år som sannsynligvis står overfor dommer på 25 år for å ha tent på en katt. Katten levde dagen derpå og måtte avlives av en veterinær. Endelig får dyrene rettigheter opp mot menneske rettigheter, det var på tide. Men dette gjelder jo bare denne ene saken så det er jo ingen brakende seier selvom det er fint å få to mordere innenfor murene. Jeg syns det er å pisse på livet til individet som er drept ved å bare gi de bøter som blir praktisert her i Norge, en annen ting opprett dyrepoliti i Norge og kutt ut mattilsynet som bare er en jævla vits.

2 kommentarer:

  1. Halla Xandrius! Nå tok jeg meg jaggu meg selv i lese på den sida du sendte mail om, og så fant jeg plutselig deg innpå her!! xx daylight xx

    SvarSlett
  2. og litt skrivefeil

    SvarSlett